Polgrmesteri Hivatal

Pályázat vagyongazdálkodó-iktató munkakör betöltésére

A Szadai Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet vagyongazdálkodó-iktató munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: 2111 Szada, Dózsa György út 88.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

a 29/2012.(III.7.) Korm.rendelet 1. sz. mellékletének 20. pontja szerinti feladatkörre előírtak

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Vagyongazdálkodási feladatok,

  • Iktatási feladatok.

Ellátandó feladatok:

  • az önkormányzat törzsvagyonának és üzleti vagyonának naprakész nyilvántartása, a vagyongazdálkodással kapcsolatos feladatok,

  • önkormányzati ingatlanvagyon kataszterrel kapcsolatos feladatok,

  • az önkormányzati tulajdonú ingatlanok elidegenítésével kapcsolatos feladatok,

  • az Önkormányzati tulajdonú ingatlanok adásvételével kapcsolatos feladatok,

  • nem lakás céljára szolgáló helyiségek üzemeltetésével, működtetésével, értékesítésével kapcsolatos feladatok,

  • az önkormányzat tulajdonában lévő mezőgazdasági művelési ágú ingatlanokkal kapcsolatos feladatok,

  • az önkormányzat tulajdonában lévő mezőgazdasági művelési ágú ingatlanok hasznosítására bérleti szerződésekkel kapcsolatos feladatok,

  • mezőgazdasági művelési ágú ingatlanok művelési ágban tartásával kapcsolatos feladatok,

  • köztemetők fenntartásával, üzemeltetésével kapcsolatos hatósági ügyek intézése, köztemetők létesítésével, lezárásával, megszüntetésével kapcsolatos ügyviteli feladatok,

  • az Önkormányzat, annak Hivatala és intézményei vagyon- és felelősségbiztosításainak teljes körű ügyintézése, nyilvántartása.

  • központi iktatással, irattárazással, selejtezéssel kapcsolatos feladatok,

  • féléves és éves hatósági statisztikák elkészítése.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.                   

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,

  • cselekvőképesség,

  • büntetlen előélet,

  • középiskola/gimnázium, vagy felsőfokú,

  • legalább 2 év közszolgálati jogviszony igazolása,

  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

Elvárt kompetenciák:

  • felhasználói szintű MS Office ismeretek (irodai alkalmazások),

  • önállóság, szakmai professzionalitás, terhelhetőség,

  • rendszerszemlélet, problémamegoldó képesség,

  • hivatástudat, szolgáltatás-szemléletű gondolkodás.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • települési önkormányzat polgármesteri hivatalában érdemi ügyintézőként szerzett munkatapasztalat,

  • önkormányzati ASP keretrendszer és szakrendszer ismerete,

  • közigazgatási alapvizsga/szakvizsga megléte.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz (fényképpel),

  • motivációs levél,

  • iskolai végzettséget, képesítést tanúsító okiratok másolata,

  • szakmai, közigazgatási gyakorlat hitelt érdemlő igazolása,

  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy annak igényléséről szóló átvételi igazolás,

  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó:

    •  a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,

    • a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését (sikeres pályázata esetén) vállalja,

    • nem áll cselekvőképességet kizáró ok, vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén összeférhetetlenségi ok vele szemben nem áll fenn, nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.

A munkakör betölthetőségének időpontja: legkorábban 2024. január 1.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. december 19.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • postai úton, a pályázatnak a Szadai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2111 Szada, Dózsa György út 88.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: H/2128-2/2023. valamint a munkakör megnevezését: „vagyongazdálkodó-iktató”.

  • elektronikus úton szada@szada.hu e-mail címre.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatot úgy kell benyújtani, hogy a címzetthez legkésőbb 2023. december 19. 10.00 óráig érkezzen meg. Az érvényes (pályázati kiírás feltételeinek eleget tevő) pályázatokat a jegyző és a HR-referens a pályázati kiírásban felsorolt előnyök és elvárások szempontjából rangsorolja, majd az e rangsor élén álló jelentkező/k személyes meghallgatása alapján az eredményesen pályázó személyéről jegyző a polgármester egyetértésével dönt. A kiíró fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. december 20.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: a határozatlan idejű közszolgálati jogviszony 3 hónapos próbaidővel jön létre.


Utoljára frissítve: 2023 november 23. 10:25